jueves, 10 de diciembre de 2020

Dosier 2: Presentación EOI

Na actividade da clase pasada, fixemos un PPT nun drive, no que cada un de nós tiña que presentar e explicar un apartado diferente do currículum da EOI. Eu fixen a parte da avaliación e a permanencia. Pareceume moi interesante, pois gustaríame opositar para traballar nunha EOI e esta programación en concreto será o meu obxecto de estudo.

O que aprendín do xeito no que está detallada a avaliación das EOI, é que se trata dun documento moi pensado, seica mellor preparado que outras partes do currículum. Como docente, penso que a parte de avaliación é unha das que máis importancia teñen, sobre todo de cara ao futuro dos nosos alumnos, quen desexan entender o por que das súas notas.

A mín, gústame que se puntúe nun principio como "apto/a" ou "non apto/a", porque dalgún xeito quítaselle importancia á competitividade que xeneran as notas numéricas (algo que soe desmotivar moito algunhas persoas cun ritmo de aprendizaxe máis lento).

En canto á permanencia, tamén considero axustados os principios que se describen. É xusto permitir unha repetición do curso, porque poden xurdir imprevistos de todo tipo, pero cursar un curso dúas veces debería abondar para que o alumno/a en cuestión adquirise os coñecementos necesarios para superar o exame e continuar avanzando.

En parte grazas a esta actividade, estou moi motivada agora mesmo por conseguir o meu reto de ser profesora na EOI!



                                                                         Currículum EOI

2 comentarios:

  1. Es muy interesante lo que comentas de las notas numéricas, Paz. Tienes toda la razón cuando apuntas que el sistema numérico fomenta la competitividad, nunca me había parado a pensar en ello detenidamente. Además, o existe una rúbrica muy detallada o es difícil defender por qué un alumno tiene una nota y otro, otra. Sin contar que las notas no siempre reflejan el esfuerzo del alumnado, ya que hay personas a las que les cuesta más y sacan notas bajas habiéndose esforzado al máximo (lo que como bien dices, puede fomentar la desmotivación de esas personas).

    Si las notas fuesen ‘apto’ o ‘no apto’, el alumnado no se sentiría tan agobiado y obsesionado con los exámenes y los trabajos (para sacar las mejores notas) y se centraría más en aprender. El profesorado siempre se queja de que lo primero que preguntamos es por la evaluación y que nos quejamos por las notas, pero cuando las notas lo son todo para acceder a un máster, a una beca, etc. es difícil que nos centremos en otra cosa. Y es triste, porque deberíamos centrarnos más en aprender sin esa presión de sacar la mejor nota para que nos den la beca el año que viene y poder continuar con nuestros estudios. Genial la reflexión, Paz, ¡gracias!

    Un abrazo (y felices fiestas) :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Grazas a ti Vanesa! Si, penso que este xeito de dar as notas axuda moitísimo a que os estudantes esquezan a competitividade e se centren mellor en aprender a candaseu ritmo.
      Feliz aninovo a ti tamén!

      Eliminar